Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.

graver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli graver

  • Hodnost
    Nováček
  1. Novy modem UPC COMPAL CH7465LG

    20 tam bylo defaultně a nechal jsem to tak, protože o nějakých problémech jsem taky slyšel.
  2. Novy modem UPC COMPAL CH7465LG

    Síť jsem samozřejmě několikrát smazal ("odstranit síť v nastavení) - nevím, jestli něco ještě zůstává někde v cache apod. a jak to odstranit. Kanál už je nastavený manuálně na ten nejméně zarušený (stejné nastavení bylo i na původním modemu).
  3. Novy modem UPC COMPAL CH7465LG

    Zdravím, Po instalaci nového modemu jsem zaznamenal bizarní problém - u několika zařízení s Androidem (2 stejné mobily, tablet) se dramaticky zvýšila spotřeba (30% vybito za noc - 8 hod. nečinnosti, jen wifi a mobilní data). U zařízení s Windows jsem to nerozpoznal. Může být taková souvislost? Tablet (Android 4.1) se navíc nemůže připojit k domácí wifi. Po zadání hesla se nestane nic - síť zůstane zobrazena jako uložená. Krátkodobě pomohla změna hesla na routeru, ale problém se vyskytl za pár dní znovu. Na WiFree se tablet připojí bez problému. Jiná zařízení s připojením na tuto wifi nemají. V čem může být problém?
  4. Vypoved UPC

    Asi nemá smysl hrát si se slovíčky, ale po doručení výpovědi mi přišla sms, ve které se píše, že řeší. Ad "je ale obvykle možný, hned po skončení, uzavřít smlouvu novou" - proč *obvykle*?
  5. Vypoved UPC

    To byl pokus o vtip - já vím, jak to funguje Přesvědčování už mám za sebou - celkem 2 kola. V posledním jsem dostal neodolatelnou nabídku - jen o málo horší podmínky, než mají noví zákazníci. Mám 100+1 chuť tam zavolat a zeptat se jich, o čem mě ještě chtějí informovat, když jsem splnil veškeré náležitosti pro ukončení smlouvy, tzn. výsledek je přece jasný
  6. Vypoved UPC

    Výpověď podána na poště v sobotu, v pondělí dle trackeru doručení do P.O. boxu, v úterý doručení na konečnou adresu. Dnes sms s potvrzením přijetí výpovědi (chtěl jsem to mailem, ale to je asi moc průkazné ) a informací, že o *výsledku* budu informován do 10 prac. dnů. Netuším, jaký jiný výsledek, než ukončení smluvního vztahu bych mohl očekávat .
  7. Sleva na internet

    Mimochodem, tak úplně jsem nepochopil, proč mi vlastně nabízí horší podmínky, než novým zákazníkům
  8. Sleva na internet

    To je fuk, nechal bych se natáhnout, nebýt toho doúčtování. To vyjednávání je nakonec individuální - tobě nabízeli tohle, mně zase něco jiného (a madam se navíc chovala ještě poněkud hovadsky). Jakýkoliv závazek neberu.
  9. Sleva na internet

    Tak máš možná pravdu, protože: Dnes telefonát z UPC ohledně nové nabídky. Slevu na FP30 neprodlouží, protože už tento tarif nenabízí (já ho nechci nabízet - mám na něj platnou smlouvu a sleva je obchodní záležitost, takže kecy, ale budiž). Tedy FP40 za 420 + 650,- za výměnu modemu (operátorka taky tvrdila, že můj modem umí 30Mbps, ale 40 už ne - to je mi jedno, nehodlám platit za výměnu koncového zařízení pokaždé, když přejdu n.b. na vyšší tarif). Pro mě přijatelná nabídka, ale když jsem ji odkýval, tak přišlo KO kriterium: nabídka platí 2 roky a pokud se rozloučíme dřív, musím doplatit 200,- za každý měsíc. To je nepřijatelné ze dvou důvodů: 1) jsem jejich zákazníkem už od dob Karnevalu a věrnostní výhody jsem si imho už zasloužil, 2) trh se mění rychle a dva roky jsou moc. Takže děkuji UPC za zaslané informace k ukončení smlouvy.
  10. Sleva na internet

    Můžeš to nějak upřesnit? Možná nemám jasno v terminologii, ale v čem přesně je ten věrnostní tarif výhodnější? Momentálně mám (tedy měl jsem před ukončením slevy) FP30 za 380,-. Tomu nejbližší jsem našel FP40 za 300,- první 3 měsíce (+99,- připojovací poplatek), pak 449,- + 28,- za TV Mini (do roka lze odhlásti, od 13. měsíce se platí). Nicméně, pokud by byla možnost ze stávajícího stavu hned přepnout na FP40 za 450,- (po těch 3 měs.), bez TV, bez připojovacího poplatku a návštěvy technika (není důvod - připojený jsem a modem jsem nedávno dostal nový - když umí 30Mbit, tak 40 taky, že?), tak to beru. Ale tuhle možnost mi na infolince nenabídli a jestli tomu správně rozumím, tak platí jen pro nové zákazníky.
  11. Sleva na internet

    Roční slevu jsem měl taky, bohužel mi nějak vypadla z hlavy ta lhůta, takže když jsem dostal vyúčtování na plnou cenu, volal jsem na hotline ohledně vysvětlení. Toho se mi dostalo, spolu s informací, že lhůty na tyto slevy neprodlužují . Přesto mi chlapec slíbil, že mě přepojí na "příslušné oddělení" - a zavěsil. Takže další telefonát, tentokrát ohledně zrušení smlouvy. Přislíbeno předání požadavku na další "příslušné oddělení" s tím, že mě ještě možná bude někdo kontaktovat. Požádal jsem, jestli by ten kontakt nemohl následovat co nejrychleji, protože na ukončení smlouvy spěchám (vím, že běží výpovědní lhůta od prvního dne následujícího měsíce od podání výpovědi, ale jedna z možností, které mám, je časově omezená). To mi sice neslíbil, leč dodržel - za několik minut jsem dostal mail s instrukcemi pro ukončení smlouvy .
  12. smtp server

    Ačkoliv se snažím zachovat si zdravý rozum, nepodařilo se mi zjistit, že by v mém případě byl blokován jiný port, než smtp (jistě, nepokoušel jsem se testovat porty všech existujících služeb ). Důvod , proč by měl být při odeslání spamu (zkus upřesnit, co si pod tím pojmem představuješ) ponechán jen port 80, mi opravdu uniká (proč např. blokovat i ftp port atd.).
  13. smtp server

    V mém případě byl port 25 blokován dřív, než byl okamžik odeslání spamu ve zprávě od UPC. Komunikace zcela mimo jakoukoliv představitelnou úroveň podpory - několik záznamů přes web formulář, UPC neidentifikuje jednotlivé cally žádným jednoznačným číslem, takže dáma, který mi telefonovala, nedokázala určit, na který můj záznam reaguje, tvrdila, že předává informace technikovi, na kterého mě přepojila, ten o ničem nevěděl (nic mu nepředala), vyjadřoval se způsobem "je váš problém, že ke mně váš záznam nedošel", když jsem ho upozornil, že si na mobilu zapínám záznam a chci jeho verbální excesy zopakovat, vytekl jak stará pračka. Sám konstatoval, že náš hovor je nahráván (v případě, že vám volá někdo z UPC, se hovor nahrává bez upozornění - toho se dočkáte jen když voláte vy). No, co dodat - UPC klasika...
  14. smtp server

    Vyřešeno. UPC mi zablokovalo port 25 kvůli odchozímu spamu :oops: . Podle technika šlo o jednu epizodu (nikoliv opakované dlouhodobé výskyty), vzorky mi odmítli dát, takže ani nevím, o co šlo. Holt jsem chytil nějaký svinstvíčko. Antivirus, Spybot, všechna na ho*no. Kontrola samozřejmě nic nenašla. Můj router sice má firewall, ale neumí selektivně blokovat konkrétní porty, takže nic moc nenadělám. Softwarové blokování na úrovni OS je asi na nic - sračka si to umí převzít. Takže akorát čekat, kdy příště
  15. smtp server

    Aha, až teď koukám na zbytek zprávy (v chybovém okně windows live to nešlo vidět): recipient rejected 89.102.19.35 is in RBL ta IP patří UPC, tak tomu nějak nerozumím.
×