Jump to content

Michal Pelikán

Uživatel
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Michal Pelikán last won the day on June 23

Michal Pelikán had the most liked content!

About Michal Pelikán

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Pardubice
  • UPC Internet
    Internet 300
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Cisco EPC3925, CA modul

Recent Profile Visitors

1,313 profile views
  1. Já bych chtěl UPC taky pochválit za to, že zvládli po devíti nebo deseti letech úspěšně spustit službu HBO OD. V dalších deseti letech se doufám podaří odladit problémy s přihlašováním k HBO GO (do pěti let by se slušelo alespoň zjistit, zda je chyba u UPC nebo HBO). Připomeňme si taky, že HBO v zámoří během těch deseti let stihlo představit a zprovoznit několik nástupců služby HBO OD - služby HBO GO a HBO Now a letos oznámit HBO Max... Vše s podporou aplikací pro všechny možné mobilní i televizní platformy. UPC vlastněné mezinárodním molochem Liberty Global nestihlo a nestihne spustit v ČR aplikaci Horizon s videotékou HBO OD pro žádnou televizní platformu ani do prodeje společnosti Vodafonu... Smutné.
  2. O2... puvodne Telecom, nyni uz nekolik let opet v ceskych rukach. Ojebava stejne jako ostatni dva.
  3. A už to UPC DNS alespoň konečně podporuje DNSSEC nebo na bezpečnost uživatelů v tomhle směru dál dlabe?
  4. Vodafone si uz velkorysost s mobilnimi daty pred lety vyzkousel, stejne jako to hodla udelat pres leto TMO CZ... a uz se k tomu modelu ani naznakem nikdy nevratil.
  5. Chromecast s Horizonem není spolehlivý, včera mi nepřehrál vůbec nic. Už by to prostě chtělo nativní aplikaci pro Android TV.
  6. A taky třeba Lepší.TV funguje skoro všude (s aplikací dostupnou i na levnějších značkách TV) s dost nízkými požadavky na datový tok (myslím díky HEVC) kodeku.
  7. O VOD služby, zpětné shlédnutí apod. Lineární sledování televize je už tak trochu přežitek...
  8. Settopbox jsem vracel, protože jsem s jeho používáním doslova trpěl a Android aplikaci stále nemám, takže trpím dál (byť ohledně uživatelské přívětivosti o dost méně) s omezenými službami na CA modulu. Pokud to ještě v UPC nevíte, tak teda čekáme na aplikaci pro Android TV.
  9. A právě změna hesla (fakturované částky, nedodání faktury do mailu, atd.) je jeden z mnoha signálů, kdy máte kontaktovat UPC a "vzít si účet zpět", a zrušit případné změny služeb... Kdo se rozhodne toto dělat, musí na tyhle věci prostě myslet. Větší riziko je, že vám na to UPC přijde, než že nějakým způsobem proděláte.
  10. Objednání HBO samozřejmě vyžaduje, stejně jako všechny ostatní objednávky, konfirmaci po telefonu. Proč si myslíte, že je v Moje UPC schované pod tlačítkem "Nezávazně objednat"? Při každé objednávce jste dotazován na rodné číslo, to v Moje UPC samozřejmě uvedené není, takže změna telefonu by někomu také nestačila. Co by bylo "kdyby" UPC ČR dělalo něco jako UPC na Slovensku rozebírat nehodlám. V tuhle chvíli to prostě nijak nebezpečné není a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat. Prostě platí, co jsem psal. Uvádět to jako důvod a zároveň dělat u obdobně fungující služby pravý opak je prostě akorát příznakem schizofrenie... Pravá ruka neví, co dělá levá...
  11. A proč tedy musí být odlišné pro Wi-Free? Uvádět to jako důvod je nesmysl, když se u obdobně fungující služby chovají úplně opačně. Navíc přístup do uživatelského účtu je prakticky k ničemu. Každá objednávka i změna služeb se stejně potvrzuje po telefonu.
  12. Myslím, že to je užitečný dotaz i pro ostatní, které by to zajímalo...
  13. Pak jsi tam DPH naprosto nesmyslně zmiňoval, když to s tím evidentně nemá nic společného.
  14. Fyzická osoba má v cenách taky 21 % DPH. Ty ceny jsou prostě vyšší.
×
×
  • Create New...