Jump to content

zby

Uživatel
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zby last won the day on May 12 2018

zby had the most liked content!

About zby

  • Rank
    Člen

Služby UPC

  • Místo odběru služeb UPC
    Zlín
  • UPC Internet
    Internet 300
  • UPC televize
    TV Komfort
  • UPC Telefon
    -
  • Zařízení od UPC
    Kaon 700, Modem Technicolor

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dnes přibližně mezi 18-19 na malém Kaonu ZZ neustálé přepínání kvality. Nepadalo to úplně na tu nejnižší, ale neustále to lítalo mezi plnou kvalitou a nějakou střední. Takže zlepšení nic moc.
  2. Ano, taky jsem si všimnul změněných funkcí tlačítek (a i změněných kódů... což už se stalo i dříve). Bohužel. Jinak nevypnutí (po tom, co si v noci ověřuje přítomnost aktualizace) se mi objevuje stále - i s novým testovacím FW. BOHUŽEL!
  3. Ano, taky se mi děje výše uvedené. Celkem pravidelně. (Tipuji, že to souvisí s tím, že mám nastavené úplné vypínání Kaonu - tj. ne ten mod "vypnutí", kdy se jen odpojí TV výstup).
  4. Já zkoušel minulý týden webový Hgo v Chorvatsku a nefungoval (přes místního internetového poskytovatele). (vyřešil jsem to VPN do ČR)
  5. Než takovou šílenost (lumca - navíc nutno zapojit v páru!), tak bych volil buď: - přivést druhý kabel od modemu do druhého zařízení - v místnosti, kde je třeba zapojit druhé zařízení, zapojit na konec kabelu "jakýkoliv" switch a z něj dále jednotlivé kabely do zařízení (obě varianty předpokládají, že modem není v režimu Bridge) Takže ne, že by to nefungovalo, ale já bych si to do sítě nedal.
  6. Rozumím, že Prima Cool udělala změnu ve vysílacím schématu (přesunutí Cool Wave na pozdější čas), ale proč někteří poskytovatelé programu mohou reagovat a uvádět program správně (např. goNET s.r.o. na tvprogram.cz) a UPC ne? Program 7.5.2018: Na straně UPC by bylo dobré zjistit, proč se tak děje (pravděpodobně špatně nastavené některé procesy) a zjednat nápravu. Poskytování TV služeb dnes není jen dodání "obrázků", ale i veškerých odpovídající dat k nim. V této podobě je to u UPC jen neúplná služba.
  7. S nákupem v zahraničních eshopech problém nemám. Ale hledám něco bez RockChipu, se kterým já osobně nemám moc dobré zkušenosti. Právě proto se ptám na osobní zkušenosti a za každý tip budu rád.
  8. Nějaký tip na zařízení do ceny 2 tis. Kč (u kterého je ověřena funkčnost H.Go), ale s čipem od jiného výrobce než RockChip? Díky.
  9. Jestli si to ten jejich systém nevyhodnotil jako číslo epizody seriálu a tu 13 z názvu nesmazal.
  10. A ještě byste si mohli opravit odkazy u hlášení o tom výpadu (např. z předchozího náhledu freekarol - "... klikněte, prosím, na tento odkaz.") A výsledek:
  11. Včera kolem 23 hodiny u mne také ZZ na STB - opět chyba nemáte předplacený balíček s možností ZZ!
  12. Aktuálně při vyzkoušení ZZ na několika pořadech na různých stanicích (které byly vysílány před zhruba hodinou, např. Teorie velkého třesku), malý box - Program není objednán, nemáte předplacený balíček s možností ZZ...
  13. Mně se zasekávání při zpětném přehrávání objevuje už mnohem déle, než týden, čtrnáct dní. (Minimálně to budu počítat opravdu v řádech měsíců.)
  14. Taktéž zlobí. Nepoužitelné pro ZZ předzávodního studia F1 (na PC OK). Dále závody F1 - délka ZZ jen 1hodina a 10 minut, přitom skutečná délka je mnohem větší - tj. konec není jak zhlédnout. Než takové zpětné zhlédnutí, tak to raději, ať jej UPC nenabízí vůbec!
×
×
  • Create New...