Jump to content

klofan

Uživatel
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. Včera jsem se e-mailem s touto záležitostí také obrátil na tiskovou mluvčí ČT, tak budu netrpělivě očekávat odpověď. Tedy pokud nějaká bude.
  2. Teď už je vše jasnější: http://img.ceskatelevize.cz/press/2121.pdf. Bohužel ta horší varianta je pravda. Ať se ten Dvořák vrátí na Novu a nekazí pověst ČT (já vím, že to sem nepatří, ale je to jen dodatek)...
  3. Já tedy nevím, ale z článku, na nějž byl zde uveden odkaz (http://www.digizone.cz/aktuality/ct-1-h ... celodenne/), jsem pochopil, že ČT HD nezanikne - zde se bude střídat ČT4 a ČT2. Naopak bude navíc ČT1 HD. Tedy aspoň já jsem tak pochopil tento článek.
  4. jako úroveň signálu máš v pohodě, neboli v rozmezí? Kvalita i úroveň signálu mi padá z 99% (95%) u obou hodnot na 5-7% a to nepravidelně v poměrně krátkých intervalech
  5. 24.8. byl u mě kvůli tomu samému problému technik (lokalita Praha). I přes slíbenou výměnu Handanu CV7000 za PVR STB (zdarma), mi chtěl vnutit STB 5000, zkontroloval a vyměnil kabely. Kontroloval taky rozvod v domě, ale konstatoval, že závada trvá a není u mě. Problém není jen s Discovery HD, ale s většinou programové nabídky. A UPC stále mlčí. Výměnu STB 5000 jsem nepovolil, protože ten se seká sám o sobě (dřívější zkušenosti), takže není poznat, zda jde o chybu v distribuci nebo vinou STB. Již v jiné kapitole jsem psal, že jsem dal výpověď z části smlouvy. Dosud se nikdo neozval.
  6. Dal jsem výpověď a přecházím na satelit. Není to poprvé, co mě UPC nasr...
  7. Řeším jednu maličkost. Byl mi nabízen STB základní, bez možnosti příjmu HD programů. Maličký rozdíl. Takže kvalita v prvním bodě mínus body. Druhý bod mínus, žádný výpadek zde nebyl. Že by shoda náhod, když někdo začne reklamovat služby (které jdou špatně již zhruba týden) kromě internetu, najednou se objeví na oficiálních stránklách výpadky sítě ten samý den? A za třetí: nač technik? Že by najednou začaly blbnout Handany 7000 na vícero místech najednou, případně stejné poruchy se začnou objevovat v Holešovicích, na Praze 9, Praze 8, myslím že tam byla i Ostrava. A všichni totéž. Problém asi skutečně bude někde jinde než u "kšand"
  8. Tak právě před chvíli jsem objevil na stránkách UPC: http://www.upc.cz/klientsky-servis/vypadky/ pro mojí lokalitu tuto informaci: Z důvodu plánované výluky v dodávkách elektrické energie nefunkční všechny služby přibližně do 16:00 Výpadek se týká těchto služeb: .......všechny služby... (to jen místo piktogramů) Zajímavé, co? A z čeho asi posílám tento příspěvek? Asi z nás dělá někdo debily... Opravdu jich mám dost.
  9. Dnes se mi telefonicky ozvalo KC UPC ohledně reklamace kvality poskytovaných služeb (viz můj příspěvek výše). Operátorka (velice slušná) mi chtěla poslat technika na kotrolu STB a zásuvek. Ovšem, když jsem ji sdělil, že se nejedná jen o problém u mě, tak stále byla řeč o výměně STB a kontrole zásuvek a kabelů. Problém ovšem byl v tom, že by mi HD STB (CV-7000HD) vyměnili za klasický, jelikož tento již není dostupný. Což tedy mě velice dojalo a na základě VOP UPC jsem dal výpověď ze smlouvy CATV. Budu zvědavý, jak celá věc bude pokračovat. Dnes je zatím kvalita signálu stále stejná u všech stanic. Nic se nezměnilo.
  10. Na Praze 9 taky poslední týden velmi rozkolísaný signál, zvláště u HD programů. V neděli se začaly sekat i některé SD (ČT1, ČT2, CS film). Odeslaná reklamace poskytovaných služeb dle jejich OP a RŘ na KC UPC dne12.8.11. To jsem zvědavý, s čím přijdou. Pro jistotu jsem zkontroloval kabely a taky jim to do reklamace uvedl. Počítám, že dnes by se měli ozvat
  11. Chtěl bych se zde někoho zeptat, jak je to s příjmem DVB-T přes kabel UPC. Na Proseku (Praha) stále nic nejsem schopen chytit. TV je s DVB-T tunerem, propojení HANDAN 7000 a tv koax + YPB. Omlouvám se adminovi, pokud jsem zvolil špatně zařazení příspěvku, prosím o zařazení do správného oddílu. Jsem zde podruhé a vždy jsem trochu tápal. Díky
  12. K tomuto příspěvku mohu jen podotknout, že po dnešním jednání s UPC jsem nadmíru spokojen. Přišli sami s návrhem, který zde zveřejňovat nebudu. Nicméně jen sdělím, že UPC uznalo svoji chybu a podle toho se zařídilo. Pokud někdo - obecně - jakákoliv firma, když něco nabízí za služby a nemůže nabídku dodržet, porušuje smlouvu. První co je, je to, že se snaží dohodnout s klientem. V tomto případě k tomu došlo k oboustranné spokojenosti a tím považuji celou záležitost za uzavřenou do nejbližšího problému. Proč by si klient měl nechat kálet na svoji hlavu. To je typický rys českého človíčka po 40 letech komunismu.....
  13. Ale stejně to nic nemění na tom, že je to jejich průšvih a klamavá reklama. Nevím, proč bych měl platit do dnešního dne plnou cenu balíčku PLUS, když za období 1.1.2010 až 6.1.2010 nabízeli výše uvedený rozsah programů a ještě ke všemu navíc v extra placeném balíčku. Na tu jejich omluvu z vysoka kašlu, jelikož to samé bylo i s ČT HD. Snad se mohli poučit. Poslat je tak akorát do kopru, jako jsem to udělal já... Omluvu zveřejnili jako obvykle až dnes.
  14. je to u nich na webu normálně uveřejněný a proto ho tady nedám.ale poradím ti www.upc.cz-aktuality-pro novináře-kontakt Bohužel tento kontakt nefunguje. A jiný jsem nenašel..
  15. Mohl bych Vás požádat o kontakt přímo na p. Malinu, ale aniž by mi odepsal nějaký ten z KC UPC. Ačkoliv vykonávají pouze svoji práci dle pracovní smlouvy, v kontaktu se zákazníky jsou zcela nekompetentní. Tím netvrdím, že p.Malina kompetentní je...
×
×
  • Create New...