Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/2021 in all areas

  1. 1 point
  2. "Tuhle věc" (jak to někdo pojmenoval), tedy STB Vodafone, používá Vodafone v Německu asi druhým rokem (nahrazuje tím mnoho nesourodých STB z časů Kabel Deutschland. A ona "ta věc" tam normálně funguje. Takže kde je u nás zakopaný pes - čert ví.
    1 point
  3. 😊vyřešeno - volba jazyka pro daný pořad je k dispozici pouze v průběhu přehrávání, a to bez ohledu na to, zda přehráváš nahraný titul, nebo sleduješ zpětně: stisknout Přehrát » po spuštění přehrávání stisknout OK » zobrazí se nabídka » Jazyk - zvolit ten, který potřebuješ.
    0 points
  4. Tak jsem postoupil do dalšího levelu, ale nejsem si jistý, že se posouváme kupředu. Jen pro rekapitulaci, potom, co technik zjistil zarušený OFDM kanál a konstatoval, že 1Gbps nepojede, že jediné 500Mbps, tak jsem volal na linku, žádal přechod na 500Mbps a bylo mi řečeno, že se mi někdo ozve. Samozřejmě se nikdo neozval, tak jsem včera opět volal na linku. Tentokrát to vypadalo, ze jsem měl štěstí, protože slečna hned pochopila o co jde, dohodli jsme se, že chci přejít na 500Mbps s 50% slevou za 500 a že chci Compal modem. Naplánovali jsme návštěvu technika s novým modemem na úterý. Večer mi ale přišel mail s potvrzením objednávky. Na něm stojí, že se mi aktivuje televize s 50% slevou a internet za plnou cenu. To si že mě dělají legraci, nebo tam vážně pracují jen sami retardove? 🤬 Takže v pondělí mě čeká další půlhodinový telefonát na call centrum 🤦🏼‍♂️
    0 points
  5. Jako osoba v Kristových letech se cítím trošku dotčen ... na druhou stranu, jako před dekádou bývalý operátor UPC vím, že těch oblastí, které by měl znát ... tolik, že se nedá být v jakékoliv z těch oblastí dokonalý ... od chápání SIPO a obecně vyúčtování, přes programovou nabídku a její parametry, až po technickou stránku internetu ...
    0 points
  6. Tak ja se nedivim, ze na to nejsou skoleny. Mne vadi neschopnost rozpoznani "hmmm, to bude neco technictejsiho, to predam chytrejsim". Bohuzel v tomto nejsou tyhle kikiny samy, to se staci podivat prakticky do kteryhokoliv oboru - skutecne znalych lidi je jako safranu a pokud zakaznik neni uplna lama, tak toho o problematice vi vetsinou mnohem vic nez dotycny "odbornik" (kterej je taky vetsinou nejakej juhan, maximalne neco malo pres tricet let). Tyhlety vypláchla se vyznacujou tim, ze prahnou po tom ukazat, ze jsou samostatni a ze dokazou vec vyresit bez pomoci... coz ale bohuzel nedokazou. A kdyby zbytecne nedelali machry po americku ("Spolehnete se, to zvladnu!"), tak by prokazali zakaznikum mnohem vetsi sluzbu. Je zajimavy sledovat, ze ti opravdu znali naopak nemaji zadny problem rict "tak tohle uz jde mimo mne, s tim vam ja neporadim, ale poptam se, kdo se v tomhle vyzna".
    0 points
  7. Dnes 16.4. toto diskuzní fórum oslavilo výročí 17 let od svého založení v roce 2004. Mezitím už stihlo změnit několikrát svůj vzhled, webovou doménu i majitele, ale stále funguje dál a doufám že i jeho současný majitel společnost Vodafone nebude mít snahu jeho fungování nějak ukončit a přijít tak o zpětnou vazbu od svých klientů, kteří si sem nechodí pouze zanadávat, ale mají snahu problémy i vyřešit.
    0 points
  8. Neni to treba tak, ze nahraje opakovany dil? Nekdy jsou serialy vysilany tak, ze treba vecer je "hlavni" vysilani dilu a pak ho v noci nebo druhy den dopoledne opakuji a vecer vysilaji dalsi "hlavni" dil a pak ho pozdeji opakuji. Nekdy je to opakovani posunuto i o par dni, nebo jsou do sebe zamichane i ruzne serie (v opakovacim case jede uplne jina serie)... a pak to - v kombinaci naprosto dementniho EPG, ve kterem chybi informace o serii, a nahravacich systemu, ktery nahrava, co mu pod ruku prijde, protoze chudak nevi, ktera je to serie - muze nahrat totalni chaos.
    0 points
  9. @tomus Těch dětských, nebo spíše hodně vážných nemocí to má daleko více, to, co jsem tady napsal, jsou jenom věci, které mě na tom sejří nejvíc, každopádně jim to nějak sepíšu - i když mi to už je asi jedno, stejně budu muset zdrhnout někam jinam. @marena Pod tohle bych se i podepsal, kdyby tady bylo kam. Je mi dost záhadou, jak tuhle věc může Vodafone srovnávat s původním HD DVR Mediaboxem, ba i říkat, že je to ještě lepší a říct si za to stejnou cenu. Dle mého to absolutně neodpovídá původnímu řešení a je to naprosto nepoužitelné. Problém je bohužel v tom, kam zdrhnout, protože konkurence, která má do našeho baráku natahané dráty, je svými funkcemi stejně nezajímavá jako většina IPTV (7 dní zpětně, naprosto absurdních pár hodin nahrávání na měsíc), takže nakonec stejně skončím u toho, že si na balkon namontuju talíř a pořídím nějaký slušný satelitní dekodér s nahráváním.
    0 points
  10. Ano, nejspíš to opravdu má ještě dětské nemoci. Přesto se tímto polofunkčním zmetkem ve velkém nahrazují funkční staré boxy. Na které jsme sice všichni nadávali, ale proti tomuhle to zřejmě byla ještě paráda. Tipnu si, jak to bude pokračovat. Vodafone slíbí, že chyby opraví, že třeba i přidá řazení kanálů, slíbí hory doly, ale nic z toho neudělá. Několik let nás bude utvrzovat v tom, že na tom pracuje, ale nikdy neuvidíme žádný výsledek (přesně stejně, jako to dělalo UPC). Až na to všichni po pár letech rezignují a buď budou se skřípěním zubů tenhle nejhorší set-top box na světě používat nebo odejdou jinam, kde jim dají lepší hardware. Je neuvěřitelné, že všechny změny, které se dějí, jsou jen k horšímu. Ale to je asi obecný rys současného postkapitalistického světa, kde férová soutěž byla nahrazena diktaturou obřích korporátů, které si kartelově rozdělí trh a nějaké zájmy a potřeby zákazníka jim jsou u (_!_)
    0 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+02:00
×
×
  • Create New...