Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/2021 in all areas

  1. Ovsem na to musi mit clovek aspon zakladni technicke znalosti. Kdyz veci rozumi jak koza petrzeli, tak toho moc nenadela. Kdyz je nekdo rozhodnuty jit, tak at si jde. Kdyz si mysli, ze si tim nejak pomuze... Anebo snad mate vsichni akcie Vodafonu, ze se tak mermomoci snazite presvedcovat kazdyho, aby zustal?!
    1 point
  2. @Tube To je tak když píšu příspěvek unavený v půl dvanácté večer a vidím tam ikonku stejné barvy jako používá Adolf a i příspěvek odpovídá jeho stylu psaní. 😄
    0 points
  3. 2 sodekcz: Ha! Že by na tom něco bylo? Když jsem si dovolil jednou se "dotknout" veličenstva Adolfa, tak mi to tomus promptně smazal a jeho vysvětlení události bylo, řekněme, úsměvné. Ale co, každý má své koníčky :-)
    0 points
  4. Že vy dva jste jeden (tomus/A.S.)?
    0 points
  5. No a hlavně jde o dva různé lidi, jeden chce dát výpověď a druhý má jen problém s mobilem.
    0 points
  6. Plny souhlas, jen jsem prosel cele vlakno a Adolf tady nebyl. 🙂 [Souhlasím s Adolfem] /¦\
    0 points
  7. Souhlasím s Adolfem, než se rozhodne pro takto radikální řešení, také dobré vyčerpat všechny možnosti nápravy a myslím že to už se tady mnohokrát podařilo nakonec vyřešit. A když to nakonec přece jen nevyjde, tak nezbývá než napsat dopis s výpovědí odeslat na Vodafone, pak čekat 30 dní od doručení dopisu, pak ještě poštou povracet koncová zařízení a mezitím začít hledat nového operátora, což rozhodně není žádná zábava.
    0 points
  8. @fanfán tulipán Vidis, ty odpovidas primo na otazku, ale tva odpoved bude uzivazeli uplne vysledne k nicemu. Pokud ma vadu na ono jmenovanem zarizeni, muze mit Podu, O2, nebo treba WiFi po strechach a vubec mu zmena providera nepomuze. Takze nakonec bude mit stejny problem jako mel doted a navic spousty telefonatu, vyrizovani, mozna i odesilani modemu ma VF a uplne zbytecne vymeneneho poskytovatele. Takhle presne odpovidaji na infolinkach pro osobni nabidky, jak zminujes.
    0 points
  9. Vyplnit přiložený pdf, zaslat doporučeně na adresu: Klientské centrum Vodafone, P.O. BOX 53, 130 11 Praha 3. Výpovědní lhůta běží od 1. dne následujícího měsíce, kdy byla žádost přijata. (ve skutečnosti by ti během nejdéle cca tří týdnů od odeslání žádosti mohli zavolat ) Až zavolají, zvednout telefon a domluvit se s nima. Hotovo !! (Buď skončíš, nebo tě uloví na "osobní" nabídku. Uvědomit si, že je to velice jednoduché a pro příště se vyvarovat čtení příspěvků od dementů, kteří nepochopili prvotní otázku: .a krmí tě nesmysly o tom, ve které ulici bydlí, že oni
    0 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+01:00
×
×
  • Create New...