Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Yesterday
  3. @Jack_6428 Vzhledem k tomu, že nedávno zase začal vysílat, tak si myslím, že zůstane.
  4. Nooooo... Mam doma dve cinske tableto-navigace (7", Android 4.0), ktere maji VELKE problemy se pripojit k WiFi, pokud bezi na kanale 10 nebo vyssim - bud to trva dlooouhe minuty az hodiny se pripojit, nebo se to nepodari vubec. Jakmile nastavim kanal 9 nebo nizsi, pripojuji se bez problemu, na prvni dobrou a stabilne. Kanaly samozrejme nejsou zarusene (a pokud, tak spis ty nizsi... treba na kanale 13 nebo 14 tady okolo nevysila nikdo... vetsina ma samozrejme nastavenou defaultni jednicku, ze...). Takze pokud tam ta "smart" featura dela neco podobneho, co se tomu zarizeni nelibi...
  5. ano, problém je jen na domácí síti. Jinde funguje. Děje se nahodile, jeden den jede bez problémů, další den se připojuje a odpojuje. Děje se to i na 5Ghz síti, připojuje se LG G3. Signál je silný modem je prakticky za dveřmi. Ostatní zařízení v síti (2xmobil, 1x tablet, 1x chromecastú jedou bez problémů....
  6. DariusCZ: Tak nezamrzlo, taky jsem si minulý týden říkal, že to nechce aktivaci... jen aby to na mě aktivaci vybalilo dnes... saabturbo: Já jsem sice technický typ, ale tohle mě pořád dokola neuvěřitelně otravuje, až se*e. Vadí mi věci, které nedávají nejmenší smysl a tohle je typickej příklad. Na televizi co mám v obýváku a ložnici je to poměrně mimózní bezpečnostní prvek. Často si to ve finále nakonec nepustím, jelikož mě ta aktivace v tu chvíli tak na*ere, že už nemám nic chuť sledovat 😂 (tohle je trošku s nadsázkou, ale není to daleko realitě)
  7. Ano, opravdu se mýlíte protože Film+ je v nabídce UPC kromě HD aj v SD zrovna tak jako je tomu u AMC.
  8. Na Horizon boxech ano, ale jinak je v síti dostupný i Film+ v SD na frekvenci 674MHz.
  9. Já vím, že jí neměl. Ale šlo si na něm alespoň pustit už běžící program až hodinu zpátky. Cihla tu funkci Horizon má a přesto je na prd, když pořádně nefunguje. Tak k čemu tenhle bazmek... 😒
  10. Opravte mě prosím pokud se mýlím,ale Film+ vysílá v UPC jenom HD.
  11. Ehm, Handan ale neměl funkce Horizon, tedy i zpětného shlédnutí. Nejde na něm tedy porovnávat tuto funkci s HD DVR.
  12. To "chytré" nastavení signálu by na toto nemělo mít vliv. Verzi FW máte nejnovější. To odpojování se děje jen na WiFi doma? Co je to za konkrétní typ? Jakou normou se zařízení připojuje (802.11g, 802.11n ...)? Jaký máte zvolený kanál? Není u Vás příliš velké rušení onoho 2.4GHz pásma?
  13. Tak nevím jestli se problém týká jen 5GHz sítě. Já mám ten stejný problém i na 2,4GHz. Na wifi připojeno několik zařízení a vždy jedno konkrétní mi odpojuje (mobil). Někdy se na chvíli připojí, pak se odpojí a nelze se již připojit, někdy takto cykluje dokola. Někdy se připojí, s hláškou, že internet není k dispozici, atd. pořád dokola. Přitom jiná zařízení na 2,4GHz v ten stejný moment jedou bez problémů. Verzi mám 6.12.18.25-2p4 . Zkoušeno resetováno do továrního nastavení (pomocí tlačítka na modemu), oddělení 2,4 a 5GHz sítě od sebe, nic...problém cca od Velikonoc...nebude problém způsobovat to chytré nastavení signálu?
  14. Last week
  15. Ano, na "cihle" to jede jakž takž normálně. Tedy... neříkám dokonale, ale dá se to. Zpětné shlédnutí na HD DVR Mediaboxu má určitě svoje mouchy, ale to přičítám spíš tomu nepříliš povedenému přístroji samotnému. Spuštění programu je obvykle bez problémů, stejně jako následné sledování. Ale nedej bože to během přehrávání zastavit, nebo dokonce kousek vrátit. Okamžitě se to začne sekat, skákat obraz z jedné sekvence do druhé a do toho neustále vypadává zvuk, často na dlouhé minuty. A potom trvá poměrně dost dlouho, než se to konečně zase srovná. Když jsem měl ještě před cihlou Handana CV -6000 DVR, tyhle problémy rozhodně neměl a byl jsem s ním nadmíru spokojený. Navíc umožňoval řadit si programy podle svého, což uměly přístroje snad už v sedmdesátých letech minulého století. Tuhle vychytávku u "moderní" cihly prostě nechápu. Snad jedinou vadou Handana bylo to, že neuměl přehrávat programy v HD, jinak bych se ho asi nikdy nevzdal. S internetem problém nemám, už jsem to tady psal několikrát. Mám 300 Mb/s, a v PC běžně z internetu přehrávám on-line videa ve vysokém rozlišení, dokonce i ve 4K, bez nějakého zasekávání. Kdyby služba zpětného shlédnutí fungovala tak jako funguje internet, nebylo by UPC co vytknout.
  16. Teď zrovna koukám na ZZ na malém Mediaboxu a jede do úplně v pohodě, Nemáš nějaký problém s internetem? Na HD DVR Mediaboxu ti to jede normálně?
  17. Takže je neděle večer, vrátil jsem se po prodlouženém víkendu z chalupy a tak zkouším pustit si zpětně pořady, na které nebyl čas, nebo které na chalupě nepřijímám. Už opravdu nevím, co si mám myslet. Po středečním ujištění správce webu Davida, že udělali "konkrétní kroky a že služba už je konečně stabilní", jsem úplně v klidu a pohodě zapnul PC a snažil se pustit si zpětně pořad, na který jsem se celý víkend těšil. Když řeknu, že mě pohodička okamžitě přešla a chytil mě nervák, tak jsem se vyjádřil hódně, ale hóóódně umírněně. Po asi sedmém pokusu, kdy se program konečně načetl a spustil, vypadl už za nějakých 10 vteřin, s obvyklou hláškou, že "video nyní nelze přehrát, zkuste to prosím znovu" (na tuhle hlášku už začínám být čím dál tím víc alergický). No, a pak už to šlo v obvyklém sledu. Neustálé zasekávání a vypadávání, často i každých pár vteřin, někdy to hrálo dokonce celou minutu v kuse!!! Takže jsem to tak jako vždycky, po asi dvaceti marných pokusech o opětovné načtení vzdal. Takže abych to zkrátil. Nezměnilo se vůbec nic!!! Je to pořád stejný nefunkční paskvil, na který není už od samého začátku spolehnutí, navzdory všem kecům, a ubezpečování, jak UPC usilovně na problému maká. Těch kydů, že už to vyřešili a že už to přece musí jít, začínám mít pomalu dost. Tohle má být ta slibovaná stabilita? Kde se projevily ty konkrétní kroky, které jste udělali? Milosko 78 má nejspíš pravdu, že si s tím UPC vůbec neví rady a na nějakou nápravu (až na neustálé chlácholení a oblbování nespokojených zákazníků) už prostě a jednoduše sere.
  18. No on bude mít váš známí používající STB, na kterém se nelze posunou na časové ose do "minulosti", problém s tím, že ten STB nebude připojený k internetu. Bez toho se "minulost" nezobrazí. Může se podívat do Menu , Nastavení, položka Informace o Mediaboxu, jestli tam vidí nějakou IP adresu ... Možná by bylo rozumné rovnou nějak označit, na které "platformě" to zpětné zhlédnutí nejde. Může se totiž jednat pouze o probém jedné části systému. 1. app A/ iOS B/ Android C/ Android TV (pouze SK) D/ WIN10 2. WEB A/ IE B/ Chrome C/ Mozila D/ jiné 3. STB A/ Kaon (HD Mediabox) B/ Pace (HD DVR Mediabox - cihla, pouze CZ) Zkusím zjistit co Error 421 znamená
  19. Mě nefunguje zpětné zhlédnutí ani Horizon Go už několik let. Technická podpora jen řeší hlavní stream ale tohle prý provozuje jiná společnost. Když to ještě fungovalo bylo to ok. Sledoval jsem hlavně Discovery. Během času začali měnit balíčky programů a původně bylo 4 kanály Discovery. Nyní jen jeden. Horizon Go fungovalo bez chyby. Dnes funguje tak 2 hodiny za den. V aplikaci Horizon Go pro Windows tak hlásí často Error 421, video není k diuspozici. V aplikaci pro Andorid hlásí error, nepodařilo se načíst video. Od osoby používající jejich box a při testování nejde posouvat na timeline do minulosti už asi 4 měsíce (maximálně o jeden pořad/kostičku), kdy měnili grafiku rozhranní. Jde listovat jen do budoucnosti takže to slouží spíš jen jako TV program a ne pro zpětné shlédnutí. Jediné místo, kde služba zpětného zhlédnutí funguje až na vyjímky vždy je webová stránka. Problém však je, že dost cestuji, takže na některých připojeních mi to zase hlásí, že není dostatečná kvalita internetu a co je neojtravnější, tak když cestuji nebo přepínám čas zkrze více systémů na zařízení kde se sám posouvá čas na UTC 0 tak mi aplikace znemožňuje a blokuje sledování videa s oznámením, že "Váš čas..." operačního systému je nastavený špatně. Video spustí, ale stále dokola vyskakuje toto dialogové okno. Jinak ve Windows 10 ve všech sestaveních mají aplikace z MS Obchodu přístup k nastavení systému i když je to zakázané. Aplikace Horizon Go by pokud to nepovolí uživatel neměla mít přístup k jakémukoliv systémovému údaji včetně časové zóně, nebo nastavení času na zařízení. Neměla by tedy vůbec "sahat" na to, kolik je v systému hodin. A už vůbec by to nemělo být umožněno. Dá se někde zjistit k čemu všemu má Horizon Go v operačním systému přístup a zda to někam odesílá, nebo k čemu to tam slouží? To proč UPC či autor aplikace či aplikace samotná zjišťuje kolik má kdo hodin jsem nikde ani tady na fóru nenašel. U Androidu je výpis k čemu má všemu aplikace přístup, ale ačkoliv přistupuje i k hodinám či nastavení času tak to tam uvedeno není.
  20. A nemůže být problém s připojením k internetu? V okamžiku, kdy to nejde na STB nezkouśel jste mobilní app? V ĆR to vypadá bez problémů Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk
  21. Ne nejde. Archiv je nekvalitny,horsie ako sd, preskakuje z hd na nekvalitny obraz. Nepoužiteľné
  22. technik: nefunguje. Teraz sobota rano, archiv nepozeratelny. Obraz v prisernej kvalite,stale preskakuje do lepsej a horsej obraz.kvality. Nema vyznam mat tento media box. Aplikacia v mobile a v android tv ide super.
  23. @ Milosko78 - A vám to v současnosti nefunguje?
  24. Myslim ze s tymto nefunkcnym archivom si nebedia už rady, a upc to vzdalo. Sa cudujem ze viac zákazníkov upc cz a sk sa na to nesťažuje..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...