Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Je to zhruba 33 hodin od převedení z UPC na Vodafone. Před chvílí mě přišel email. Ta zpráva je veselá a optimistická ..... ale nefunguje to.
  3. Někde jsem tady četl že po nové aktivaci služeb u Vodafone to chvíli trvá než se dá přihlásit do můj Vodafone, takže možná stačí trocha strpení,
  4. Televize, ani internet zatím špatný není. Musel jsem sice resetovat oba přístroje, teď to zatím (úmyslně píšu "zatím") funguje OK. Problém (a snad i neřešitelný) je s přihlášením na Můj Vodafone. Už jsem dostal dotaz na mobil, takže po mé odpovědi to snad budou nějak řešit., dále jsem dostal odpověď na email z "poradime@vodafone.com" (tam jsem jim včera psal), že se tím technici budou zabývat. Pro mě je nepochopitelné, že tak primitivní věc, jako poslat správné údaje (přihlašovací jméno a heslo) tam neumí a mají s tím problém. Já samozřejmě nechci opakovat dotaz, ale jenom se primitivně přihlásit. Takže i ta kolonka s opakováním dotazu je postavená na hlavu. jak jsem už psal - jsem z toho rozmrzelý a mám stále větší nedobrý pocit. A to ještě nevím, jaké přihlašovací údaje mě čekají v sekci Můj Vodafone (jestli tedy budu patřit mezi ty vyvolené, co tam smějí nahlédnout). Mě tam hlavně bude zajímat financování služby, jakým způsobem, atd. Protože doposud nikdo z Vodafone jednoduše, nahlas, zřetelně a uchopitelně nesdělil, zda u zákazníků exUPC bude možno pokračovat v platbě přes SIPO, nebo si to budeme muset převekslovat. A to se dozvíme jen a pouze v sekci Můj Vodafone. Pokud se tam dostanem, pochopitelně. A kdo se tam nedostane, dozví se kulový a po čase mu budou chodit nedoplatky a možná i penále za nezaplacené služby. Co pak bude následovat, je myslím jasný. Ač nerad bych k tomu sáhnul.
  5. Jo, ale vzhledem k tomu, že VF přizná barvu, až už je úplně nejhůř, tak jsem to přestal řešit, škoda času i na telefonování. Přehodím na T-Mobile 20/20 a jedu dál. Už tady byl Netbox s požadavkem na souhlas s umístěním sítě elektronických komunikací, pár set metrů odtud již kope, tak snad brzy dorazí i na Starák a bude záložní konektivita (byť je akorát otázkou, který ISP zůstane nakonec hlavní, a který ten záložní...).
  6. Kouknout do moje UPC, zda tam není nějaká informace o plánovaném výpadku, nebo údržbě sítě a jinak kontaktovat technickou podporu, může se klidně jednat o nějakou technickou závadu, třeba rušení signálu.
  7. U mě zase půlka neděle, v modemu hodnota na uploadu 16qam místo 64qam a už bylo jasné, že je konektivita v háji. Asi se člověk zrovna trefil do těch negarantovaných cca 5% nebo kolik to je.
  8. Tak v pátek asi hoďku výpadek, včera taky a dneska tak tři (nebyl jsem doma když se to rozjelo). Tak to už trochu přehání ne?
  9. UPC SK Eurosport 3 - 9 potvrdeny pocas olympiady v Tokiu v sieti UPC SK.
  10. Tak co s vámi, chlapče? No, nepotěšil jste mne, ani já vás nepotěším. Holt zkusim mobilni prohlizec.
  11. Zdravím, možná si již někteří z vás všimnuli, že po aktualizaci fóra přestal fungovat Tapatalk. Bohužel není kompatibilní s novou verzí fóra. I v minulosti spousta věcí díky Tapatalku nefunovala či nebyla funkční v Tapatalku. Vzhledem k nízkému využívání tohoto pluginu/aplikace bylo rozhodnuto, že bude vypnuta úplně a nebudeme se již snažit ji v budoucnu zprovoznit. Pro ty z nás, kteří v mobilu preferují aplikaci před prohlížečem, je možné využít aplikaci Invision Community: Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.invisioncommunity.app iOS: https://apps.apple.com/au/app/invision-community/id1469957435 Design fóra je fully responsive, v mobilních prohlížečích je tedy dobře čitelné a použitelné. Děkujeme za pochopení
  12. Koukal jsem na programy ČT z DVBT (na DVBC koukám standardne) a na Praze 9 nemám žádné problémy. Pokud jsou všechny věci od exUPC, tak zavolat KC, nechat si poslat technika na kontrolu. Měl by proměřit signál a zjistit chybu ..
  13. Yesterday
  14. @ludekUPC pokud to hlásí, že email se už používá, tak už tady nějakej účet s takovym emailem existuje, ale nějak netušim, s čim přesně máš problém - pokud se nemůžeš přihlásit, zkus obnovu hesla na ten email
  15. Kdybych neměl víc Email adres asi bych se vůbec nemohl přihlásit resp registrovat znovu, pro původní moje Emaily to hlásilo že už jsou používány !!! Také poměrně složité heslo nebylo přijato, tak nevím co si o tom všem mám myslet !!!!!
  16. @Evzen No, většinou to víš, alespoň kontinent. Ideálně v rámci maximální paranoi bys měl zálohovat do Cloudu na jiný kontinent. A když datacentrum vyhoří, začne v té zemi válka, prožene se tam hurikán atp. stále máš ještě tu lokální zálohu, kterou začneš hned uploadovat jinam. Což mi připomnělo jeden audit, kdy byla firma pochválena, že zálohuje fyzicky na servery v ČR (kombinace jejich serverů a těch v pronajatém datacentru), do USA a do Indie. Jaké bylo překvapení, když nám řekli, že do Indie nic nezálohují a přišlo se tak na průmyslovou špionáž 😄 ale to už je zase OT.
  17. @zka No, ono je to složitější. Navenek je Horizon Go (myšleno celé VOD, tedy Horizon Go, My Prime a zpětné shlédnutí) jedno, ale ve skutečnosti jsou to dva subsystémy. Jeden pro HD DVR box a druhý pro web, aplikace a HD USB boxy. Pozornější si mohli v minulosti všimnout, že se občas stalo, že ve videotéce pro web atd. byly věci, které ještě v HD DVR nebyly nebo že některé výpadky Horizon Go postihly jen jednu skupinu a druhou ne. Takže zákazníci s HD DVR jsou už několik měsíců kontaktováni ohledně výměny boxů a převedení do nových systémů. Tyto subsystémy vypne LGI nejdříve. @Ivo Mašek Spojují se posty, pokud ten předcházející je od stejného uživatele. Na fóru nefunguje žádná AI, která by to rozlišovala. Na to, kolik těch zařízení mělo být vyměněno a na to, že Vodafone musel většinu věcí vyvíjet od nuly, telefonní službu ještě před pár měsíci neuměli zprovoznit a počty zařízení atp. dopředu neznali (jak UPC tak Vodafone dodržovali striktně pravidla, jinak by jim hrozila velká pokuta a zamítnutí obchodu), tak to relativně stíhají (myslím tím migrace zákazníků z HD DVR). O tom, že by to mohlo být mnohem lepší a průběh hladší nemá smysl polemizovat. Ten termín ukončení byl jasně dán smluvně a podpora se odrážela v prodejní ceně. Samozřejmě prodloužit by to asi šlo, ale LGI by si za to řekla nekřesťanské peníze a v globálu kvůli jednomu malému trhu, to prostě není relevantní možnost. Jinak z cca 2měsíčního používání boxu od Vodafone v době testů musím říct, že oproti HD USB boxu je to posun obrovský a co se týče srovnání s HD DVR jako boxu pro televizi je to posun též vpřed (už v době, kdy se dostal HD DVR box na trh, tak ta modemová část byla pro top služby nevyhovující), pokud nelpíte na nahrávání pořadů na fyzické médium (a skoro nekonečnou dostupnost nahrávky) a samozřejmě řazení kanálů či seznam oblíbených. Věřím, že u Vodafone boxu uvidíme postupem času též vychytávání nejpalčivějších problémů a za rok si tu budeme říkat, že není v globálu špatný. Co se týče připojení na můj Vodafone, pak ta aktivace občas pár hodin trvá a přihlášení do moje UPC je závislé na ukončení původní smlouvy v původních systémech – opět to pár hodin trvá, nejpozději by se mělo vypnout přes noc.
  18. mě by zajímalo, kolika lidí se reálně dotklo, že nevěděli, co mají dělat 🤔 jak psal @Ivo Mašek Zvýraznilo se pole se jménem a upozornění, že v emailové adrese chybí zavináč. Moje jméno ovšem není emailová adresa. - už tohle je úvaha docela na pováženou - když mi to napíše, že v emailu chybí zavináč, tak tam za každou cenu lámat uživatelský jméno a ani si v tu chvíli nepřečíst popis políčka 🤔
  19. To je sice dojemny pribeh ;-), ale pro bezne uzivatele irelevantni. Profesional se mj. pozna podle toho, ze se diva na veci ZASADNE pohledem uzivatele.
  20. Vzhledem k tomu, ze u cloudu nikdy nevis, kde se zrovna data fyzicky nachazeji, tak je tohle uz tuplem sumak 😉 A pak ausgerechnet to tvoje datacentrum stejne vyhori jako onehdy a mas po ptakach...
  21. Nóóó, Kolmogorov by asi nesouhlasil a popsal by celou tabuli výpočty, které by to dokazovali. Ale zároveň zde platí základní Murphyho zákon: „Co se může pokazit, to se pokazí" Je to stejné jako se zálohou dat. Také se doporučuje mít data kromě primárního úložiště na externím a poté ještě v cloudu někde na druhé straně světa.
  22. @Tube Ono je to trošku dáno i tím, že pro administrátory a moderátory jsou ty security policy už delší dobu přísnější, a tak jsem já tuto změnu třeba ani nezaregistroval.
  23. Je naprosto stejna, jako pravdepodobnost, ze z libovolne priciny nepojede DNS, kdyz mam nastaveny Google a Cloudflare (coz se stalo dneska me). Je to jen a jen statistika... Nezapominej, ze se nebavime pouze o pripadu "Googlu nejede DNS" (tzn. opravdu nejede ten jejich server), ale o jakemkoliv problemu se spojenim na dotycny server, ktery muze byt kdekoliv po ceste.
  24. @Evzen Ano, to nebezpečí je tam vždy. Ale vždy je lepší mít prostě zálohu z jiného zdroje než obě ze stejného. Ta pravděpodobnost, že nebude fungovat DNS poskytovatele a Googlu zároveň je řádově nižší, než, že nebude fungovat DNS jen od jednoho z nich.
  25. Když to tak čtu - asi hloupý koment - ale když jsem platící uživatel HorizonGO - nebylo by dobré nějak zákazníkům sdělit, že od srpna už HorizonGO definitivně nebude ? Nebo se u Vodafonu čeká s rozesláním mejlu na 31/7 23:59 ? Žádnou oficialní cestou jsem žádné takové echo neobdržel.
  26. Pravdepodobne narazis na to, co pred casem psal Adolf... For je v tom, ze - pokud si to pamatuju dobre - on to doporucoval presne tak, jak pises, tj. sekundarni DNS od operatora. Ze jsem si to ja experimentalne nastavil ausgerechnet tak, ze se to trefilo do kombinace, kterou prechodne VF (nebo kdo) zkonil, je vec zcela jina... Uplne stejne se kdykoliv muze vysrat kombinace Google+VF, nebo jakakoliv jina. Statistika funguje vsude. A deset devitek ti nikdo nezaruci.
  27. Nejak se ty CT kanaly misty rozpadavaji. Ale na DVB-T nekoukam, tak o tom normalne ani nevim.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...