Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Zkušenosti a problémy se službami UPC.

Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Návštěvník » pon, 20.2.2017, 13:13

YABAKA píše:A co má být, že tam vidíš cenu? Jde o to, že za stejnej produkt platíš u stejnýho prodejce cenu odlišnou a ne o to, jestli někde něco vidíš nebo ne!

Vidím cenu dopředu, takže si můžu vybrat. Nikdo tady neřeší regionalní ceny (různé ceny od stejného výrobce na různých místech), ale neoficiální ceny.
Pokud trváš na příměru s benzínkama, je to jako bys zastavil u benzínky, šel se dohadovat s prodejcem že chceš nižší cenu, a když se nedohodneš, tak jedeš k jiné a tam to celý zopakuješ. Nakonec se vratíš k první protože ti nabídla nejlepší cenu, ale to jsi dopředu nemohl vědět, protože snížené ceny nemělí veřejně uvedené. Takže tě to stalo, čas, nervy, projetý benzín.
Návštěvník
 
IP: 213.195.199.107



Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod moderlida » pon, 20.2.2017, 16:22

Jak vám tiše závidím mém okolí třeba ne ni jiný poskytovatel internetu a tak nemám jinou možnost mít jiného než UPC. A to i za cenu ponížení protože sem měl nějaké dluhy ještě podnikání a tak sem musel uhradit za 4 měsíce dopředu.Dneska je tomu třeba, už rok co postivě platim a bude mě končit věrnostní období. Takže já se nemohu třeba bavit někým po telefonu o nižší ceně protože sem Insolvenčním řízení a mé dluhy jsou spláceny prodejem baráku. Ted bydlím o pár kilometrů dál a ne ni tu jiný poskytovatel internetu než UPC, ale o takovýchto možnostech se tu tiše mlčí. :puker:
moderlida
 
Příspěvky: 11
Bydliště: Teplice-Prosetice

Internet: 200 M
Televize: Komfort

Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Marek-26 » pon, 20.2.2017, 21:55

Ale i ty benzínky mají neveřejné nabídky :) ale s nějakým smlouváním neuspějete.
Uživatelský avatar
Marek-26
 
Příspěvky: 2754
Bydliště: Brüx


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » úte, 21.2.2017, 11:27

Návštěvník píše:
YABAKA píše:A co má být, že tam vidíš cenu? Jde o to, že za stejnej produkt platíš u stejnýho prodejce cenu odlišnou a ne o to, jestli někde něco vidíš nebo ne!

Vidím cenu dopředu, takže si můžu vybrat. Nikdo tady neřeší regionalní ceny (různé ceny od stejného výrobce na různých místech), ale neoficiální ceny.
Pokud trváš na příměru s benzínkama, je to jako bys zastavil u benzínky, šel se dohadovat s prodejcem že chceš nižší cenu, a když se nedohodneš, tak jedeš k jiné a tam to celý zopakuješ. Nakonec se vratíš k první protože ti nabídla nejlepší cenu, ale to jsi dopředu nemohl vědět, protože snížené ceny nemělí veřejně uvedené. Takže tě to stalo, čas, nervy, projetý benzín.

Ale Mlho, u UPC taky vidíš cenu, stačí se dívat do ceníku. Tu si klidně můžeš platit a seš v pohodě. A jestli si někdo jinej vyhádá něco jinýho, to je tvoje zbytečná starost :D
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod petrmet » úte, 21.2.2017, 17:09

Asi žijeme v Bangladéši, když je třeba si cenu vysmlouvat . :roll: Když se dívám kolem sebe a čtu zprávy, tak mě to nepřekvapuje. Smutné.
petrmet
 
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha 10

Internet: 200 M

Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Kaja » úte, 14.3.2017, 13:24

Zdravím,

nevíte, jak to momentálně je u UPC s retenčním oddělením. Bylo již zrušeno nebo ještě funguje? V poslední době se mluvilo o rušení, ale pak musel odejít Mládek, ale následně na to byla novela vládou schválena. A tak se v tom teď trochu ztrácím, jak to vlastně momentálně je.

Děkuji za názory
Kaja
 
IP: 78.45.218.163


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod hpfunny » úte, 14.3.2017, 15:24

Ta Mládkova koko..na jak vidno zříti se ovšem v §54 nakonec neobjevila. http://zakony.centrum.cz/zakon-o-elektr ... aragraf-54
hpfunny
 
Příspěvky: 610
Bydliště: Brno


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod computerboy » úte, 14.3.2017, 16:08

myslím, že si spoustu operátorů oddychlo, že můžou v retencích pokračovat. A v podstatě i klienti můžou dál zkoušet vyjednávání :)

Mimochodem, v minulosti jsem zkoušel domluvit s retencí lepší podmínky, ale nepodařilo se - prý mi nic lepšího nemohou nabídnout. Teď mi bude končit věrnostní období. Myslíte, že má cenu zajít přímo na pobočku? -mají tam větší pravomoce než operátoři? A nebo zkusit podat výpověď a doufat, že se ozvou se zajímavou nabídkou?
computerboy
 
Příspěvky: 120
Bydliště: Prague


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod webik73 » úte, 14.3.2017, 19:05

Ahoj, já jsem poslal email z moje upc...

"Dobrý den, k 15.04.2018 mi končí věrnostní období, prosím o zaslání nové cenové nabídky Vašich služeb z důvodu možného přechodu k jinému kabelovému operátoru - nabídl srovnatelné, ale levnější služby."

Po třech dnech jsem byl telefonicky kontaktován a dohodli jsme se....

"Dobrý den,
na základě domluvy ze dne 01.03.2017 Vám potvrzujeme změnu Vašich služeb. Na Vaší smlouvě dojde
k následujícím úpravám:
UPC Kabelová televize: 1x HORIZON GO KE KOMPLETU, 1x KOMPLET+ K INTERNETU, 1x TV SLEVA 30%
UPC Internet: 1x INTERNET SLEVA 30%"

Dodám že mám HORIZON KOMPLET+ , INTERNET 200+ , TELEFON 30 a dále pronájem cihly za 99kč + dalšího Set-top-boxu za 0kč
Horizont DVR - Internet 200+ s Horizon Komplet+
Uživatelský avatar
webik73
 
Příspěvky: 11
Bydliště: Most

Internet: 200 M
Televize: Komplet
Telefon: Telefon 30

Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod computerboy » úte, 14.3.2017, 21:02

Díky za zkušenost.
Jde o to, jestli někdo neví zda na pobočce mají větší možnost stáhnout cenu dolů oproti operátorům na lince.
A za druhé mi jde o to, že pokud bych podal výpověď, tak aby jí šlo případně ještě stáhnout zpět. Někdo tady kdysi psal, že automaticky podá výpověď a to na ně platí a jdou s cenou dolů. Takovéto napsání nebo zavolání, že bych chtěl snížit cenu už prý na ně moc neplatí.
computerboy
 
Příspěvky: 120
Bydliště: Prague


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » úte, 14.3.2017, 21:16

Na pobočce sotva. Vyhádat si lepší cenu znamená mít trumfy v ruce, takže ideálně bydlet v domě, kde je nějaká konkurence (Netbox apod.), což samozřejmě UPC dobře ví a vyměkne (jenom v rámci mantinelů, to je jasný). Ale jak seš někde v baráku, kde široko daleko není nic (nebo nepoužitelný O2), tak smůla a můžeš se hádat jak chceš.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod hupkydupky » úte, 14.3.2017, 21:38

A za druhé mi jde o to, že pokud bych podal výpověď, tak aby jí šlo případně ještě stáhnout zpět.(computerboy)


Typické čecháčkovství :puker: S každým se snažit vyje*at, získat slevy, a když ten druhý neustoupí, tak stáhnout řiť a dál si jet v kolejích, že jsem vlastně udělal dobře.
Slovo "páteř" vám něco říká? Díky ní člověk stojí zpříma, a zpříma se rozhlíží.
Vy byste nejraději používali vymožeností globálního světa, měli všechno super, nej a extra bonus, ale platit tak dvacku měsíčně, co?!
Pánové a dámy, to ale nejde. Ti, co danou službu nabízejí, také platí nějaké náklady. Vývoj, distribuci, licence, inovace atd...
Houska na krámě už také není za 30 haléřů a nevím, jestli byste tuhle cenu někde v hyperextrasupermegatotal marketu uhádali...
Ale když máte pocit a "koule" na to, že vás okrádají, tak mějte připravené koule taky na to, že druhá strana to vidí jinak a kvůli odchodu nějakého computerkluka se UPC nepoloží. :lol:
Buďte soudní!
Naposledy upravil hupkydupky dne čtv, 16.3.2017, 23:58, celkově upraveno 1
hupkydupky
 
Příspěvky: 27
Bydliště: Pardubice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod retron » úte, 14.3.2017, 23:56

dej výpověď, ještě se nestalo, že by se neozvali a přeskočíš několikero tahání za fusekli
retron
 
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod upcman » stř, 15.3.2017, 07:03

hupkydupky a preco by to nemohol urobit? je to uplne bezne na slovensku hlavne teraz v obdobi kedy ludia pochopili ze zmluva s upc je pre firmu kus toaletneho papiera, resp. iba ked je vyhoda na strane firmy nie na strane zakaznika. bezdovodne zvysovanie cien nema obdobu. take praktiky ake ma firma na slovensku nepozna svoje hranice moralnosti.
upcman
 
Příspěvky: 308


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » stř, 15.3.2017, 08:31

Cena zvedají všichni, stačí se podívat na Skylink. Holt TV stanice chtějí víc peněz, tak musí operátoři taky zvedat ceny. Jediný řešení je na ty sračky v TV nekoukat a pak všechny Markízy, Novy, Primy, Jojky a další změní postoj. Jinak smůla a ceny půjdou nahoru furt.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod ould » stř, 15.3.2017, 08:44

for: hupkydupky "Typické čecháčkovství :puker: S každým se snažit vyje*at, získat slevy, ............"

Lépe bych to neřekl, jsi můj člověk.
A jen tak na okraj, nevím co by se muselo stát, ale kdyby se to už nějakou shodou okolností stalo a já pracoval na onom retenčním, tak bych všem těm "vychcánkům" natvrdo řekl ať tu výpověď pošlou co nejdřív a na rozloučenou bych jim hned sdělil datum, kdy jim technik přijde "odstřihnout" drát :salut:
ould
 
IP: 81.91.210.138


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod hupkydupky » čtv, 16.3.2017, 21:03

upcman píše:hupkydupky a preco by to nemohol urobit? je to uplne bezne na slovensku hlavne teraz v obdobi kedy ludia pochopili ze zmluva s upc je pre firmu kus toaletneho papiera, resp. iba ked je vyhoda na strane firmy nie na strane zakaznika. bezdovodne zvysovanie cien nema obdobu. take praktiky ake ma firma na slovensku nepozna svoje hranice moralnosti.

Já ho ale od toho nezrazuji. Ať si dělá co chce. Máme demokracii a smluvní ceny. :cheers:
Jen je třeba si uvědomit, že tu máme kapitalismus a ten je postaven primárně na tvorbu zisku. A pokud všichni chceme vyšší platy, stejně jako i zaměstnanci UPC, tak se na ty platy někde musí najít prostředky. Proto ruku v ruce s inflací stoupají ceny, aby na ty platy bylo, a také na investice do rozvoje. Každou chvíli tu máme nové telefony, nové CPU atd,atd... za které platíme také stále víc a víc.
Teď, "napodruhé", jsem u UPC už 8 let a od roku 2009 se hodně změnilo. :thumleft: Několikanásobně rychlejší internet, programy v HD, mnohem pestřejší a větší nabídka, a ceny vzhledem ke kvalitě služeb a inflaci až zas tolik nevzrostly...
UPC berte jako distributora. Pokud provozovatelé TV stanic požadují po distributorech stále větší poplatky, tak se to musí projevit i do cen UPC!
Shrnu to asi takhle: Pokud nechcete platit za "nadstandart", čímž rozhodně kabelová UPC TV+NET je, tak si nalaďte na své TV vysílání DVB-T a tam to máte všechno úplně zadarmo. :thumleft: :cheers: :thumleft: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
S netem stačí přejít ke komunálním providerům, kteří ani zdaleka nedosahují rychlosti UPC (alespoň u nás v Pardubicích) a za 30mbit připojení chtějí stejné peníze, jako UPC za 200mbit..

YABAKA píše:Cena zvedají všichni, stačí se podívat na Skylink. Holt TV stanice chtějí víc peněz, tak musí operátoři taky zvedat ceny. Jediný řešení je na ty sračky v TV nekoukat a pak všechny Markízy, Novy, Primy, Jojky a další změní postoj. Jinak smůla a ceny půjdou nahoru furt.

Naprostý souhlas. Ještě bych k tomu výčtu "kanálů" přidal Barandovské TV stanice. To je hnus velebnosti! Tam tok úžasných reklam pořád přerušujou nějakým pořadem!! Ale rozhodně vede JOJ, tuším Family - tam je na 90 minutový film - 90 minut reklam!
Naštěstí v ČR máme i rychlý internet a download multimédií je stále povolen, takže si lze vybrat na mnoha share serverech mnoho verzí filmů a nemusíme na ně čumět s reklamou na stupidních národních kanálech. :bom:

ould for hupkydupky "Typické čecháčkovství :puker: S každým se snažit vyje*at, získat slevy, ............"
Lépe bych to neřekl, jsi můj člověk.
A jen tak na okraj, nevím co by se muselo stát, ale kdyby se to už nějakou shodou okolností stalo a já pracoval na onom retenčním, tak bych všem těm "vychcánkům" natvrdo řekl ať tu výpověď pošlou co nejdřív a na rozloučenou bych jim hned sdělil datum, kdy jim technik přijde "odstřihnout" drát :salut:

Srdce mi plesá.... :diky
hupkydupky
 
Příspěvky: 27
Bydliště: Pardubice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod upcman » pát, 17.3.2017, 00:19

Nikdy som sa nezaoberal konkurenciou u vas v cz, ale na slovensku je situacia taka ze takmer vsade kde je UPC je aj iny poskytovatel okrem DSL, ktory ponuka solidne rychlosti cez kabel. Tam uz UPC si kope uz dlhsi cas svoj vlastny hrob. Cize odstrihnutim dratu, si firma nepomoze, ale otvara firma dvere lokalnym firmam, v danom regione. Ja pochadzam z mesta Kosice a tu ludia firmu UPC doslova nenavidia, pri komunikacii neostava nitka sucha. Tu sa presne firma tak riadila, nechces platit ako chceme my odstrihneme ti drat, zakaznici odisli inde, kde je lacnejsie a s rychlejsim internetom a technickou podporou. UPC na slovensku je mrtva firma.
upcman
 
Příspěvky: 308


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » pát, 17.3.2017, 07:21

Ty lokální poskytovatele bych zase tak nevychvaloval, nezřídka jsou to služby na úrovni, že ti nakukaj kdovíco, klidně dotáhnou Gbps optiku až do bytu, ale jejich konektivita do světa je v řádu pár desítek Mbps. V tomto je UPC úplně někde jinde. A že lidi nadávají je dost subjektivní pocit, protože jde spíš o to, kolik má firma reálně zákazníků a ne o nějaký hospodský tlachy, kde se poplive všechno možný. Navíc samozřejmě na firmu s takovým počtem přípojek budou stížnosti vyšší, než na lokálního garážníka co má pár stovek klientů, ale tady je to pak potřeba posuzovat procentuálně. Což u UPC asi taky nebude nijak závratný.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


PředchozíDalší

Zpět na Služby



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron