Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Zkušenosti a problémy se službami UPC.

Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod » čtv, 10.4.2014, 21:00

Rád bych Vám popsal mou nejnovější zkušenost s retenčním oddělením UPC a tím vlastně i potvrdil, že UPC lepší nabídku než tu co je na jejich stránkách nenabídne...
Zanedlouho mi bude končit retence na 30 Mbit + klasik a 1 tématický progr. balíček zdarma a navíc v naší oblasti bude PODA.

Pro ty co neznáte PODU, tak se jedná o poskytovatele internetu na optické síti + TV. PODA garantuje stabilní internet s GARANTOVANOU rychlostí. Slovíčko GARANTOVANĚ uvádím velkým písmem záměrně, protože ještě teď jsem v šoku ,co si zaměstnanec UPC může vše dovolit.

Nabídka PODY:

100Mb/30Mb + min. 65 TV programů + 4 prémiové programy za 540 Kč měsíčně a jediným jednorázovým poplatkem je aktivační poplatek 650 Kč.

Takže jsem se podíval na oficiální nabídky UPC a napsal jsem jim, jak se věci mají.
Meil jsem jim posílal kolem 14.3, ale ozvali se až 1.4 (hned mi došlo, že to bude nejspíše kvůli toho, že kdybych podal výpověď, tak ať mě mají ještě i v květnu "jistého").

1.4 se mi tedy ozval operátor, který se mě nejdříve vyptával na co internet využívám apod. Pak mi začal sdělovat, že si zjišťoval ceník od PODY a sdělil mi, že za cenu 540 Kč nemůžu předpokládat, že dostanu 100 Mbit internet + TV, že to je super nabídka, na které by prodělávali a začal mi doslova tlouct do hlavy nesmysly, že se jedná o agregovanou rychlost, že mi to nikdy 100 Mbit nepojede a že se bude internet dělit mezi více uživatelů a v lepším případě budu rád za 25 Mbit ! Nevěřil jsem svým uším a několirát jsem mu sdělil, že se jedná pouze o jeho domněnky, na to mi opět pohotově sdělil, že to takto určitě je, jimak by se jim to nevyplatilo a začal mi tedy říkat o ohromné a "velice zajímavé" nabídce (jak to nazval) a to 40 mbit + balíček klasik + 1 tém. balíček "zdarma" za neuvěřitelných 499 Kč + pronájem modemu + pronájem STB. Na to jsem mu sdělil, že se jedná o jejich nabídku z UPC stránek a že právě kvůli toho jsem se jim ozýval s tím, že chci přejít k PODĚ..Znovu jsem mu řekl o PODA nabídce a on mi znovu sdělil, že jejich 100 mbit se vyrovná 40 Mbit co mi nabízí, to už mě vážně dostalo do kolen. Navíc mi sdělil, že si nenechá vymluvit, že tam není sdílená rychlost.

Na to přešel k další "výhodné" nabídce, tentokrát 120 mbit s tím, že pokud mi to nebude balíčkovat, tak mi nabídne cenu 660 Kč včetně pronájmu modemu (za 120 mbit 450 kč + balíček klasik + 1 tématický balíček "zdarma"). Opět jsem mu sdělil, že se v podstatě jedná o nabídku, která je přístupná na UPC stránkách, akorát s tím, že budu mít méně TV (UPC nabízí KOMBI KOMFORT 120+ za 689 Kč + pronájmy).
Nabídka se mi logicky oproti Podě nelíbíla, což jsem mu sdělil, takže přešel znovu na pomlouvání internetu od PODY. Snažil se mi vnutit svou myšlenku, že internet 120 mbit za 450 kč, co mi nabídl (chytře tam nepřipočetl cenu TV,aby to opticky vypadalo lépe)je super nabídka a navíc velmi výhodná. Sdělil jsem mu, že nabídka od Pody se mi líbí více, že prostě 540 Kč je lepší nabídka než 660 Kč. Tentokrát začal s tím, že UPC je nadnárodní společnost, která má nejvíce HD programů, nejrychlejší internet, tlačí vývoj stále dopředu a že zákaznící vůbec nevnímají dlouhodobé výhody. Chtěl jsem mu začít vyjmenovávat hnusy UPC co za poslední dobu udělalo, ale s tímt operátorem to nemělo cenu (velmi loajální zaměstnanec). Aby zvýšil vážnost toho, jaká je UPC "skvělá" společnost uchýlil se znovu k tomu, že začal PODU nevybíravě shazovat s tím, že si nedokáže představit kdo je tam za majitele, že není vůbec jisté zda ta společnost nepůjde za rok či dva do úpadku a že bych měl být rád, že jsem u UPC ! No opravdu na mě silné kafé...Chápu, že chválí UPC (nakonec UPC ho za to platí), ale aby pomlouval konkurenci, to mi přijde minimálně hodně nevkusné a mám za to, že teoreticky, kdyby se toho chytil někdo z pody, tak by mohlo UPC fásnout nějakou pokutičku, podle mě už to hraničí s nekalými obchodními praktikami.
Sdělil jsem mu znovu, že se jedná o jeho doměnky a že já jim nedávám žádný význam.
Zeptal se mě tedy, jestli se mi může ozvat následující den s tím, jak jsem se rozhodnul. Sdělil jsem mu, že ne. Na to se mě tedy ironicky zeptal, jestli si myslím, že ta "Vaše" poda to má nejlepší. Já mu sdělil, že určitě výhodnější. Na to mi sdělil, že nechápe co vlastně chci, že mi dal jak lepší, tak nižší(levnější) nabídku. Sdělil jsem mu, že mi nabídl možná parametrově lepší nabídku, nikoliv výhodnější. Sdělil mi, že 499 mu přijde méně než 540 kč. Já mu sdělil, že porovnává neporovnatelné a znovu mu zopakoval nabídku Pody za 540 Kč, na to mi sdělil už asi podesáté, že ten můj kýžený 100 mbit u pody za 540 kč mít nebudu. Já už neměl sílu mu ani jakkoliv nadávat, jak moc byl přesvědčen svým tvrzením. Nakonec mi sdělil, že je dlouholetým zaměstnancem a ví kde UPC spěje a že mám jistotu, že UPC nikde neuhne, což u té "mé" pody nemám :-) No bylo toho ještě mnohem více ale už jaksi nemám sílu to vše vypisovat. Šlo vidět, že mě asi opravdu chtěl udržet, ale prostě neměl asi možnost jiné nabídky.

Nemám ve zvyku se samozřejmě s někým handrkovat o ceně a pochopím, že mi UPC prostě lepší nabídku než je standartní na jejich stránkách nemůže (nechce) dát, ale snažit se tak zbabělými zbraněmi (jako je pomlouvání konkurence) ?

Takže stručně řečeno, lepší nabídku než je nabídka na stránkách UPC (popřípadě stabilní internet) od UPC již nedostanete. Jen, aby jste byli trochu v obraze, co můžete na retenci UPC zažít..
 
Příspěvky: 51
Bydliště: Ostrava


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Slamb » čtv, 10.4.2014, 21:13

já sem samozřejmě zvědavej, cos to tady vyrobil, ale ještě si nejsem jistej, jestli zvědavej až tak moc, abych čet takovej román :? nechceš udělat výcuc na 5 řádků?
Net 1 Gb/s @ Huawei HG8245HTV Komplet+ @ 2x Hybroad Z121VoIP Bez paušálu
Informace o síti CenTrio a online technická podpora: https://www.centriozone.cz
Uživatelský avatar
Slamb
 
Příspěvky: 3436
Bydliště: Praha


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod pm81 » čtv, 10.4.2014, 21:28

Tomu bych i věřil, neboť i já jsem z Ostravy a nabídka PODY se UPC nelíbí. A budou zákazníky odrazovat a pomlouvat konkurenci, jen aby nepřišli o klienty, což je neetické a věřím, pokud by jste měl hovor nahrán, tak by UPC dostalo po uších. :D

Už je mi jasné, proč před časem UPC nabíralo nové pracovníky na retence do Ostravy... :D
pm81
 
IP: 89.177.178.232


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod » čtv, 10.4.2014, 21:33

Ve zkratce řečeno jsem se chtěl poinformovat, zda může UPC konkurovat Podě nějakou mimoceníkovou nabídkou a dozvěděl jsem se, že UPC je nejlepší a u PODY se nikdy nedočkám proklamované rychlosti a navíc hrozí, že za nějaký teen rok skončí možná v úpadku :-) A nabídli pouze víceméně to, co mají na stránkách...
 
Příspěvky: 51
Bydliště: Ostrava


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod mipo » čtv, 10.4.2014, 22:26

to Slamb: nejsi američan? Ti také dělají jednostránkové výcucy z bible, nebo tisícistránkových románů pro chudáky, kteří nemají chuť číst a přitom by chtěli všechno vědět.
Uživatelský avatar
mipo
 
Příspěvky: 329
Bydliště: Teplice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Slamb » pát, 11.4.2014, 01:23

tak sem to přežvejkal, nakonec to bylo i docela zábavný :lol:
tohle je klasická situace, kdy týpek buď neodhadnul klienta (asi nějakej nováček), nebo byl natolik zoufalej, že se snažil za každou cenu... ono je docela těžký někomu smysmluplně rozmlouvat lepší nabídku :) buď se do toho dostane a pochopí, co má a nemá smysl, nebo brzo vypadne...
Net 1 Gb/s @ Huawei HG8245HTV Komplet+ @ 2x Hybroad Z121VoIP Bez paušálu
Informace o síti CenTrio a online technická podpora: https://www.centriozone.cz
Uživatelský avatar
Slamb
 
Příspěvky: 3436
Bydliště: Praha


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod mipo » pát, 11.4.2014, 01:48

Mám podobný názor. Být podobná nabídka zde, asi bych neváhal. Věřím, že bych nebyl sám.
Uživatelský avatar
mipo
 
Příspěvky: 329
Bydliště: Teplice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod david3434 » pát, 11.4.2014, 11:29

Já mám s retenčním oddělení ruznou zkušenost"někdy narazíte na blbce a někdy vám vyjdou vstříc".Já většinou když narazím na někoho s kým se nedá mluvit zavolám druhý den a to se dovolám na někoho jiného.
Už několik let využívám retenční oddělení ke sleváma minulý týden znovu dojednána nová nabídka na rok.
Konkrétně:TV-komfort 259,74kč + Superfilm 156,75 kč + Digi filmbox plus free (všechny filmboxy) 0kč + Digi plus free (balíček plus) 0kč =416,49kč za všechny kanály mimo erotiky.
david3434
 
Příspěvky: 200
Bydliště: Teplice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod bufalobil » pát, 11.4.2014, 13:08

Tak já ted budu řešit slevu na internet. Už asi 4 roky mám 30/1 za 310 kč i s modemem. V baráku máme i a1m.cz který ted nabízí 50/50 za 300 kč. Včera jsem poslal výpověď abych dodal jednání intenzitu a jsem zvědavý s čím přijdou. Nechci platit ani korunu navíc a nechci žádný závazek a rychlost mi stačí. Jsem u UPC asi 15 let ale úplně klidně to s nima ukončím. Tak dám vědět jak jsem dopadl. Jo a televize mě nezajímá.

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333 ... isice.html

a s touhle prasárnou je hodlám poslat do prdele
Naposledy upravil bufalobil dne pát, 11.4.2014, 13:14, celkově upraveno 1
bufalobil
 
Příspěvky: 48


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod PESFILIPES » pát, 11.4.2014, 13:14

Tak tady je to jejich cestny jednani http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333 ... isice.html
Ja to tvrdim porad jakou ma upc klamavou reklamu -doufam ze dostanou tu nejvetsi pokutu - a nejlepsi by bylo kdyby jim zakazali v nasi republice podnikat ty jejich machynace - takovahle firma sem vubec nepatri - pryc s upc :salut:
Uživatelský avatar
PESFILIPES
 
Příspěvky: 168


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod bufalobil » pát, 11.4.2014, 13:15

drzost jako prase doufám že dostanou pořádnej flastr
bufalobil
 
Příspěvky: 48


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod david3434 » pát, 11.4.2014, 13:36

Pokutu dostanou,protože ze strany je to pouze hra se slovíčky,ale prakticky obchází zákon.
A hlavně ti kteří se bojí odejít kvůli tý slevě budou mít dveře otevřené.
david3434
 
Příspěvky: 200
Bydliště: Teplice


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod radoslavcz » pát, 11.4.2014, 14:15

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/333195-za-predcasne-ukonceni-sluzby-u-upc-muzete-zaplatit-tisice.html
...Rozdíl v závěrečném vyúčtování je obrovský
Například pokud má zákazník tarif s měsíčním poplatkem 859 Kč, u UPC za předčasné ukončení smlouvy po 11 měsících zaplatí všechny zaúčtované slevy – 4900 Kč.


Ptám se k informaci Novinek - jak se dostali na tu částku 4900 Kč ?
Mě ta věrnostní sleva vychází 11 x 300 = 3300 Kč a ještě méně mi to vychází, když použiji mozek a zaplatím tu službu o měsíc déle.
Novinky tu přidají, tu uberou a podají to jako něco "obrovského". Neuvěřitelně manipulativní. A kolik lidí toto jejich tvrzení bez sebemenšího použití vlastní hlavy hned převezme jako hotovou věc.

EDIT: Ještě k výpočtu Novinek.
Předpokládají, že klient je tupý a ukončí smlouvu po 11 měsících (místo aby to ještě jeden měsíc vydržel). Do kontrastu dávají 172 Kč kdyby to byla pětina zbývajících závazků.
A co když ten klient je opravdu tupec, uzavře smlouvu na dobu určitou 12 měsíců a smlouvu vypoví po 1. měsíci ? To by potom dle správného postupu Novinek zaplatil 1.890 Kč (1/5 ze zůstatku - 11x 859 Kč), ale u UPC by doplácel "jen" 300 Kč (doúčtování 1. měsíce do výše bez slevy).
Naposledy upravil radoslavcz dne pát, 11.4.2014, 14:45, celkově upraveno 3
Samsung UE32ES6100 CA-modul Kombi Klasik 40M+ Telefon 30
Uživatelský avatar
radoslavcz
 
Příspěvky: 205
Bydliště: Praha 10 Strašnice

Internet: 100 M
Televize: Komfort
Telefon: Basic

Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » pát, 11.4.2014, 14:38

Garance od Pody je asi taková, že při každým problému odkážou zákazníka na obchodní podmínky a v nich bod
4.12 Poskytovatel neodpovídá za nefunkčnost sítě Internet a s tím související nefunkčnost služeb poskytovaných zákazníkovi.

A k tý garanci rychlosti pak ještě to, že je to klasickej marketing, protože Poda garantuje ceníkovou rychlost pouze ze svýho serveru ke koncovýmu uživateli (což na optice není problém), ale nikde negarantuje, že i připojení do NIX (který je rozhodující) bude mít každej klient v takový rychlosti, bod
3.1 Testem dodržení garantované rychlosti je přenos dat ze serveru poskytovatele trvající alespoň 20 minut a následné ověření dosažené přenosové rychlosti výpisem z provozu poskytovatele.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod lukáš » pát, 11.4.2014, 15:31

Tak doufejme, že ČTÚ UPC pěkně podusí za to obcházení zákona s těmi věrnostními programy. Bohužel, se obávám, že i když dostanou pokutu, tak rozhodně nebude likvidační. Spíš jde o to jaký dopad to bude mít na konkrétního zákazníka.
Teď mi napadá - když začali zpoplatňovat pronájem modemu na 50 Kč tak to snad taky řešila ČTÚ. Byla z toho pokuta, ale pro zákazníka žádný dopad to nemělo
lukáš
 
IP: 78.45.161.53


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » pát, 11.4.2014, 15:51

Prostě UPC s tím nesmyslným zákonem zatím vykvedlalo :D Každej kdo uzavírá smlouvu má pořádně číst co podepisuje a ne se pak divit. Když dává poskytovatel slevu, tak každej drží hubu a je rád. A když má pak něco vracet, tak najednou ho poskytovatel údajně okrádá a je ten nejhorší. To je samozřejmě blbost, kdokoliv může u UPC platit klasickou ceníkovou cenu a když dá výpověď, tak po něm nikdo nic chtít nebude.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod lukáš » pát, 11.4.2014, 15:58

Problém je v tom, že dle NOZ se na VOP nahlíží trochu jinak. Proto s tímto bude mít UPC velké problémy s vysvětlováním.
Dá se říci, že nyní pokud někdo chce odejít od UPC ikdyž je v tzv. věrnostním programu tak v tom není problém a odejít může bez sankcí. Je potřeba jediné - pořešit to přes ČTÚ, který na ně má páky.
Uvidíme, jak dopadne šetření - tipuju to na pokutu, která nic moc řešit nebude pro koncového zákazníka.
lukáš
 
IP: 78.45.161.53


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod YABAKA » pát, 11.4.2014, 16:07

Činnost UPC se řídí hlavně Zákonem o elektronických komunikacích a ne dle Občanskýho zákoníku. A přes ČTÚ momentálně nic nevyřeší, protože UPC akorát využilo díru v zákoně a onen věrnostní program není v žádným rozporu. V praxi to zatím znamená, že odcházející klient bude muset zaplatit to období zpětně a ČTÚ mu v tomto nijak nepomůže.
Uživatelský avatar
YABAKA
 
Příspěvky: 1859


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod pm81 » pát, 11.4.2014, 16:18

Někdy se vyplatí neřešit věrnostní slevy a zůstat na původním tarifu, případně odejít, pokud UPC násilně přetahuje, respektive ruší stávající výhody a tarify.

Např. Věrnostní internet 5/1 za 200,-Kč a kdo měl původní (jako já) 5/512 za 249,-Kč, tak nyní má 10/1 za 274,-Kč. Standardně 5/1 stojí 400,-Kč. Vyplatilo se mi, vykašlat se na extra slevu :D

Teď by ještě mohli upravit ty ceny po provolání volných minut v těch "nových" tarifech. Pozitivní alespoň vnímám to, že za snížení telefonního tarifu se neplatí těch 302,50Kč. :)
pm81
 
IP: 89.177.178.232


Re: Zkušenost s retenčním oddělením UPC :-)

Příspěvekod Marek-26 » pát, 11.4.2014, 16:37

Mě se zdá tenhle systém věrnostní slevy lepší, než kdyby UPC účtovalo plnou cenu a po 9 měsících nám dali 3 zadarmo. Alespoň se ta částka rovnoměrně rozloží. A co si budeme povídat, vypadá to i lépe na letácích ta cenovka :-P
Uživatelský avatar
Marek-26
 
Příspěvky: 2754
Bydliště: Brüx


Další

Zpět na Služby



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 4 návštevníků

cron