výměna modemu COMPAL řady CH7465LG

Problematika připojení hardware a software.

výměna modemu COMPAL řady CH7465LG

Příspěvekod Pavel m » čtv, 15.9.2016, 09:39

Pro stávající zákazníky bude dostupnost modemů koncem září za jednorázový výměnný poplatek 399 Kč. David - UPC Facebook tým
Pavel m

Internet: 200 M
Televize: Komplet

Re: výměna modemu COMPAL řady CH7465LG

Příspěvekod djpatrick » čtv, 15.9.2016, 13:01

Jojo ten poplatek souhlasí a i doba rezervace, ale dnes jsem telefonicky mluvil s technikem od UPC, jestli mi ten nový modem opravdu pokryje celý panelákový byt a on mi řekl, že to nikdo neví. Prý záleží jak je panelákový byt prošpikovaný ve zdích železem, jaké tady mám přístroje atd.
Budu tedy zvědavý na recenze, jelikož mám byt 3+1 a nyní mám super signál ve dvou místnostech. Dětský pokoj jakžtakž, kuchyň absolutně vůbec, což mě při vaření štve :roll:
djpatrick

Příspěvekod honza333 » čtv, 15.9.2016, 13:16

jakej poplatek ? minulý týden jsem jim řekl at mi to vyměněj za Technicolor ,chvilku mi vysvětlovala že neví co maj skladem, že tohle a tamto, za dva dny to dovezli a o žádným poplatku nebyla řeč,mám to tedy v pronájmu za 70kč a na smlouvě se nic nemění to jsem si nechal 2x potvrdit
honza333

IP: 89.176.122.45

Příspěvekod djpatrick » čtv, 15.9.2016, 14:00

http://www.upc.cz/internet/modemy/
honza 333 a ty už máš ten prémiový wifi modem?
djpatrick

Příspěvekod Gaper » čtv, 15.9.2016, 15:41

Mě ho také vyměnili zdarma a v podstatě do 4 pracovních dní a pokrytí v panelákovém bytě je lepší než u starého modelu...
Gaper

Příspěvekod honza333 » čtv, 15.9.2016, 16:54

to jsi mě pobavil ,prémiový model,já jím řekl že chci ten megasilnej jak uváděj v reklamě v televizi a dali mi tohle ...
honza333

IP: 89.176.122.45

Příspěvekod YABAKA » pát, 16.9.2016, 14:21